דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חישוב תאריך לידה משוער 

מאת    [ 22/11/2015 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1869 פעמים ]

כל בוקר אותו סיפור. אני מגיעה למשרד מתיישבת בעמדה שלי (לא מכינה לעצמי קפה בגלל בחילות הבוקר) מדליקה את המחשב והאתר הראשון שאני נכנסת אליו הוא חישוב שבועות הריון. נכון, שום דבר לא השתנה מאתמול חוץ מהתוספת של עוד יום ומה שקורה במהלך השבוע הזה תקף לכל השבוע, ואני כבר יודעת את כל האינפורמציה בעל פה כבר אבל זה בכל זאת מרגש.

מהרגע שגיליתי שאני בהריון זה מה שאני עושה- בודקת באיזה שבוע אני, מתי אני צפויה ללדת ומה צפוי לי ולעובר השבוע. זה כמו אפקט "המקרר". גם כשאני יודעת ששום דבר חדש לא קרה, ולא התווסף מוצר חדש למדפים, אני עדיין אפתח את המקרר כדי לבדוק מה הולך שם... כך אני מוצאת את עצמי נכנסת שוב לאתרי הורות ובודקת מה קורה באמצעות מחשבון הריון ולידה, האם משהו השתנה בזמן האחרון (ליתר דיוק, בדקות האחרונות), וקוראת עוד פעם את התסימינים של שבוע ההריון הנוכחי.

כשעובר שבוע והמחשבון מראה לי מספר עגול אני מתרגשת עוד יותר ואז לומדת מידע חדש על אותו שבוע, מה קורה לעובר בתוך הבטן וכמובן מה חשוב עבורי. מרוב התרגשות אני מתקשרת לעדכן את בן זוגי שגם הוא כבר מכור לאתר הזה ויודע את כל המידע בעל פה ומתרגש איתי בכל פעם מחדש.

לאחר שאני קוראת את המידע ומחשבת שוב מתי אני אמורה ללדת אז אני מוצאת נושאים חדשים לקרוא עליהם, כולם קשורים בהריון כמובן, משוטטת לי ברחבי הרשת ומאבדת את עצמי במידע הכל כך מעניין הזה בנושאים שונים ומשונים לעיתים הקשורים בהריון עד שריח עז של קפה עולה באפי ומעורר בי בחילה ואני יודעת שהבוס שלי הגיע למשרד ואני צריכה להתחיל באמת לעבוד.

לא לפני שאני מחפשת ברשת מידע על תופעות לוואי בהריון בכל שליש ושליש ובודקת מה יש לי לעומת אחרות, ממה אני עוד עתידה לסבול וכמובן איך מתמודדים עם התופעות האלה.

בחילות דוקא שמחתי שיש לי כי בלעדיהן לא היתי מאמינה שאני באמת בהריון אבל אני מודה ומתוודה שאני מתגעגעת לקפה ומעבר לכך אשמח שתעבורנה הבחילות של הבוקר ותאפשרנה לי לפחות להריח את הריח של הקפה בלי לרצות להקיא את נשמתי על הבוקר.

אז אני קוראת קצת על בחילות בוקר (שיכולות להגיע בכל שלב של היום), על סחרחורות על צרבות על בצקות ומה לא מסתבר שהגוף שלי עוד הולך לעבור לא מעט שינויים. אני בודקת אילו בדיקות צפויות לי בקרוב, מה עובר על העובר בבטן שבנתיים עוד בגודל של אפונה ומתאפשקת לא לקרוא מה צפוי לי שבוע הבא- צריך להשאיר משהו למחר...

ועכשיו לעבודה!

הילה הדר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב